סיכום טרנד רשת: הארגונים שהיו יוסף

התמונה של אביתר גת

את יוסף (ובת זוגתו יוספה) אתם כנראה כבר מכירים. יוסף, שהושאל אלינו מ"ביל" האיטלקי ו"ראמנדיר" ההודי, הוא הבחור ה"לא סחי" שלא עושה מה שכולנו עושים בעידן הדיגיטלי וחי את חייו בשקט ובשלווה. מצער לגלות שאז הגיעה האירוניה והפכה את טרנד "תהיה יוסף" לטרנד סחי, שאפילו יוסף עצמו לא חלם עליו ולא פתר אותו (הבנתם? יוסף וחלומות? לא משנה).

כמו בכל טרנד רשת במחוזנו, הטרנד מצד אחד סחף את הרשת ובתוך ימים בודדים גרף עשרות אלפי לייקים ושיתופים, ומצד שני זכה לתגובות נגד ("אל תהיה יוסף") מצד גולשים שלא התחברו כל כך לקטע וביקשו להחזיר את יוסף לתהום הנשייה של הרשת (ולהחזיר את עדן אברג'יל?!). האחרונים הצליחו ובימים אלו ניתן לומר שהטרנד (כמעט) מאחורינו.

אז מי היו הגופים, הארגונים והחברות המסחריות שזרמו עם הטרנד והעלו גרסה משלהם? קבלו את מצעד הארגונים שהיו יוסף וזכו לתהילת עולם (או לפאדיחת עולם, תלוי באיזה צד אתם): 

פיקוד העורף עם 1,950 לייקים ו-125 שיתופים

 

טבעול עם 1,390 לייקים ו-345 שיתופים.

 

כריות עם 3,609 לייקים ו-43 שיתופים.

 

מילקי עם 1,253 לייקים ו-11 שיתופים.

 

קניוני עופר עם 17,260 לייקים ו-303 שיתופים – פוסט שיצר סערה בקרב ארגונים פמיניסטיים

 

טמבור עם 570 לייקים ו-15 שיתופים

 

רשת קופיקס עם 724 לייקים ו-27 שיתופים

 

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים עם 150 לייקים ו-17 שיתופים

 

עיריית חיפה עם 688 לייקים ו-33 שיתופים

 

איגוד האינטרנט הישראלי עם 103 לייקים ו-30 שיתופים

 

המכללה האקדמית נתניה עם 113 לייקים

 

*מכירים מותגים נוספים שהצטרפו לטרנד? תהיו יוסף ותכתבו בתגובות