יחסי ציבור

לאן נעלם השד העדתי בתקשורת?

התמונה של קובי ורון

מידי מערכת בחירות, צץ לו "השד העדתי", ומוקפץ לראש סדר היום הציבורי, אך יום לאחר היוודע תוצאות הבחירות הנושא נדחק לשוליים.

כך בדיוק קרה גם בבחירות 2015, כאשר הצטרפותו של אלי אוחנה למפלגת הבית היהודי העירה את השד העדתי מרבצו, ושוב ישראל מצאה את עצמה בשיח רדוד ובתופעות כמו קמפיין "השקופים" של ש"ס והתבטאות הצייר יאיר גרבוז על "משתטחי הקברים ומנשקי הקמעות".

תגיות: 

למה סוגיות סביבתיות לא פותחות את החדשות?

מערכות הבחירות בישראל מעולם לא הצטיינו בסדר יום סביבתי במיוחד, אבל נדמה שמערכת בחירות עם עיסוק מועט כל כך בנושאי הסביבה לא ראינו כבר הרבה שנים.
אם אתם נמנים על רוב האוכלוסייה בישראל, סביר שהמילה "סביבה" – המכובסת כבר שנים בידי בעלי אינטרסים כך שתגרום לכם לחשוב על מיחזור, ניקיון ואחריות תאגידית ולא על מהות אחרת - כבר עשתה לכם חשק בלתי רצוני לפהק ולעבור ללינק הבא. אז יודעים מה? בואו נתחיל מחדש, מהעיקר.

תגיות: 

בוחרים דרך הווטסאפ

התמונה של ליאן אורן

"פייסבוק זה הכי 2013". זה הסטאטוס שהעלה יאיר לפיד לעמוד הפייסבוק שלו בתחילת החודש. מטרת הסטאטוס הייתה לפרסם קבוצת ווטסאפ חדשה שהקימה מפלגת "יש עתיד", בה היא מבטיחה לעדכן את המשתמשים בדברים הכי חמים. לפיד, שבלט במערכת הבחירות הקודמת בשימושו ברשתות החברתיות, גם במערכת הבחירות הנוכחית, דואג להישאר חדשני. ונכון לעכשיו, הוא המתמודד היחיד שעושה שימוש בווטסאפ בקמפיין שלו.

תגיות: 

תוכן שיווקי - כן או לא?

התמונה של אינסרט

מדיה

כל שינוי מאיים על הסדר הקיים ומעורר התנגדות. למרות שהתוכן השיווקי כאן כבר לפחות עשור, נראה שבשנים האחרונות הוא מעורר יותר ויותר ביקורת בשל נוכחותו המתעצמת במגוון פלטפורמות.

העולם שבו אנחנו עובדים (וחיים) משתנה במהירות -  גופי התקשורת הולכים ונהיים חלשים כלכלית, העיתונים נהיים רזים מיום ליום, ונדמה שכמעט אין כלי תקשורת שנעדר לחלוטין  מימון חיצוני של גופים גדולים.

תגיות: 

עמודים

Subscribe to RSS - יחסי ציבור