קידום אג׳נדה

מהי תפיסת העבודה שלנו בעולם התקשורת הנוכחי?

התמונה של אינסרט

פתיחת הבלוג החדש שלנו היא הזדמנות לרענן ולהזכיר למי שמכיר ולמי שעוד לא, את תפיסת העבודה שלנו בעולם התקשורת הנוכחי.

כמשרד שמתמחה בגבול ההולך ומצטמצם בין העולם העסקי לציבורי, זיהינו שבשנים האחרונות יש מצד אחד יותר ויותר מקום לאזרח הקטן ובפרט לצרכן הקטן (בין היתר בעקבות המחאה החברתית) ומצד שני יש דרישה הולכת וגוברת לשקיפות שמחייבת אותנו ואת הלקוחות שלנו לחשוב לא רק על שורת הרווח בסוף החודש, אלא גם על מראית העין הציבורית.

תגיות: 

Subscribe to RSS - קידום אג׳נדה