

העולם שלנו משתנה בקצב שלא נראה מעולם. בכל תחום ותחום – טכנולוגי, חברתי, בריאותי, סביבתי – התקדמות אסטרונומית, ולעיתים גם רגרסיה, מתרחשות כיום במהירות הבזק. סדרת הפודקאסטים “זמן לחשוב” של גופמן קריאייטיב מארחת מומחים ומשפיענים, אנשי רוח ומעשה, לשיחות בגובה העיניים במגוון נושאים שנוגעים לכולנו. חדשנות ודיגיטל, אקטואליה ושיווק, הזירה החברתית וגם תרבות.
רוית גופמן, מייסדת ובעלים של Gofman Creative, אירחה את אטל בפודקאסט “זמן לחשוב” לשיח על תקשורת, עובדים, לקוחות, עבודה קשה לצד משמעות ענקית בעשייה.
כמה זה מרגש להיות בעשיה עם משמעות, בעשיה שהיא בתנועה מתמדת והבונוס להיות מוקפת בחוד החנית של האנשים בחברה הפסיכית הזו.
עולם התקשורת עבר בשנים האחרונות תהפוכות גדולות. כיצד חברות וארגונים יכולים עדיין, למרות הקשב הקצרצר והקצב המטורף של החיים, להגשים את עצמם דרך התקשורת. בשיחה ניסינו להפיק כמה תובנות מעניינות על קמפיינים ציבוריים, ניהול משברים ואימפקט חברתי אמיתי.
לחצו כאן לפודקאסט “זמן לחשוב” עם אטל בכר, משנה למנכ”לים בבן חורין אלכסנדרוביץ’