


לי-את גוריאל
הקמפיין של ג’וצי, בית האופנה האיטלקי, לקולקציית סתיו / חורף 2019 שולב עם גרפיטי שעלה באתרים בכל רחבי העולם: ניו יורק, לונדון, צרפת, מקסיקו סיטי שנחאי, הונג קונג ועוד. הקמפיין נוצר על רקע השחיקה המתמדת במותגי אופנה עלית והרצון להביע אמירה חברתית ותרבותית כוללת, עם קריצה לעבר, בהובלת המעצב אלסנדרו מישל הנחשב אקסצנטרי בעולם האופנה. הציורים נעשו על בסיס תמונות, מתוך צילומי הקמפיין בסגנון שנות ה-70, שנות הזוהר והעושר של תעשיית האופנה.
גוצ’י בחרו להציג בין היתר את האקססוריז הכי מזוהים איתם בקולקציה הזו, כמו מסכות וצ’וקרים, בנוסף לחליפות אוברסייז לנשים. הנרטיב הושלם בעזרת סרטון עכשווי המחקה את התעשייה בשנות הזוהר שלה, יחד עם הקלישאה: מעצבים ודוגמניות מאחורי הקלעים של תצוגת המסלול, בלגן והרבה סטייל.
הקמפיין סוקר בכל העולם ותעשיית האופנה היללה את גוצ’י ואלסנדרו על החיבור בין אמנות רחוב ל- Haute couture. הבחירה של בית האופנה להשתלב במרחב הציבורי, לחזור ל”פרסום ישן” בשלטי חוצות מקוריים ולהנכיח את עצמם, היא מעניינת ועוררה שיח גם מחוץ לברנז’ה.
לי-את גוריאל היא יועצת תקשורת במחלקה העסקית בבן חורין אלכסנדרוביץ’ וכותבת בבלוג אינסרט.