


חן אדרי
מכירים את הרגע הזה שבו צריך לבחור מערימה של פירות וירקות את היפים והנכונים שיזכו להיכנס למקרר ולקיבה שלנו?
ומה עם אלו שנראים קצת עקומים ומעוותים? לרוב יזרקו אותם אפילו שהם טובים למאכל לא פחות מאלו היפים.
רשת סופרמרקטים צרפתית, מציגה פתרון מבריק באמצעות מיתוג, קופי ויח״צ אשר מניע לקוחות לבחור בפירות וירקות מכוערים, מנכס את הכיעור להומור וגם מציע אותם במחיר זול יותר מאלו ה”מושלמים”.
התוצאה, חיסכון בכסף ובזבוז מזון ראוי, פרסום מעולה לסופרמרקט וחווית צריכה זולה, בריאה ומהנה ללקוח.
חן אדרי היא מעצבת גרפית בבן חורין אלכסנדרוביץ’, וכותבת בבלוג אינסרט